ville bah säga att jag mår bra igen ;D haha

Snälla våren kom nu?! :D
Idag har jag mått sååå mycket bättre! Fast hatar dom här dagarna, börjar 12 slutar halv två. Känns så jäävla värdelöst. Men men (: Har inte gjort nånting idag, sucky.. Vaknade halv 7 imorse, sådär lagom kul. haha.. Började som sagt halv 12, och eftersom vi har en så sjukt dryg lärarkandidat så vare inte alls kul. Satt och gjorde ingenting typ :P Han låter som i lilo&stitch när han pratar, man vill bara skjuta sig.
Sen åkte jag hem, har städat mitt rum iaf.  & ska väl inte göra nått speciellt ikväll heller :/
Tagg tills imorn :D Fordon! Och sen så äre ju faktiskt bara två dagar tills helg, iliiike =D

Oh hot damn this is my jam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0