seeegt

Förra lördagen vart det rätt bra ändå :) Lollo o jag sov här hemma, o söndagen va segig.

Den här veckan har varit rätt najsig. för vi har haft fordon (: Men jag har inte blivit frisk än, inte så kul.. I fredags hade jag och therese lite chillkväll hemma hos henne, kollade på mysteriet på greveholm haha.  Igår åkte vi till vänge o coolhängde. och jag mådde.. sådär. haha! usch. Och så åkte min väska ifrån mig så jag kunde inte åka hem, så fick lifta till stan för vi hade ju såklart missat sista bussen, sen gick vi hem till nån john o sov. Och idag kom jag hem runt 11. HELT död. fyfaan. Sovit hela dagen typ :P
Imorn får jag tillbaks min väska! Riiktigt bra. Och så har vi fordon den här  veckan oxå :):) Nu  ska jag gå o torka håret lite o grejja, och sen ska jag fanimig sova! :D
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0