nicebajs

Disssssa skolan i torsdags, åkte dit i fredags men åkte ner på stan ist, värt.
Åkte hem, chilla, sen kom mamma hem och jag fixade mig bara o sådär, sen drog ja till bussen & mötte tessan på den.
Åkte ner o köpte cigg, sen traska vi till kvarngärdet o drack lite. Sen gick vi ner på stan o drack kaffe haha. Sen hoppa dom på bussen till gottsunda men inte jag , så fick skjuts upp dit. Var inte så där så värst länge, så jag drog hem själv med bussen vid 1 typ. Gick till kvarngärdet igen, fast mkt längre! haha. Träffa lollo o ida och några.
Sen börja jag gå hem, sjukt kallt o äckligt trött. Kom hem, men var hemma ungefär 5 min. Blev hämtad, så åkte ut o gled lite. Dååligt trött. Sen kom jag hem runt 5 typ, o kunde inte sova. det var inte coolt.
Idag har jag bara gått upp, ätit frukost, sovit o duschat. Ska bara fixa mig o sen dra på fest. Hoppas de blir bra (:

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0