Keeeelian är så söt :D

Veckan hittills har gått sjukt snabbt! väldigt nice :D. måndags och tisdags var helt okej, skönt när vi har fordon. Och idag hade vi kärnämnen då, men det döög helt klart. anstränger mig ändå inte så överdrivet mycket liksom(a). Sen träffade jag lollolollsie på stan en stund, gick o chilla lite bara. Sen åkte jag hem och var väldigt friendly mot min mamma, lagade mat o grejjer. (y) Imorgon har vi PROV på morgonen, i el. Aldrig att nån klarar det! Sen ska vi bara städa i verkstan o fika typ haha. På fredag är vi lediga, myycket bra! Har ikke en aning om vad jag ska göra imorgon eller på fredagsii. Men det visar sig :) Lördag blire röjj i åland, likeit.

pusspuss!



HAHA hur fa-an tänker du egentligen!? helt sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0