im so paid

Uusch, jag hatar o vara sjuk. jag har vart det hur länge som helst ju, ibland blir det bättre och ibland sämre. som nu. inntte nice!

Men! jag fick G på mitt elprov ;D det är nice!  och idag hade vi ett matteprov som jag inte visste om, haha gick väl som vanligt för mig. Lämnade dessutom in idrottsuppsatsen. Det känns duktigt haha. Efter skolan åkte vi ner på stan och jag stod och väntade på bussen, precis innan den kom ändrade jag mig och så drog jag till min mormor på hennes jobb, skulle fråga om hon kunde fixa nått sommarjobb till mig, men det kunde hon nog inte :/. Så då gick jag till min morfar, men han visste inte riktigt heller.. hur fack ska jag klara mig om jag inte får tag på nått jobb?! haha. måste gå till arbetsförmedlingen imorgon (;
Sen kom iaf pappa och hämta mig så åkte vi hem.
Har städat lite och fixat idag :)
Imorgon är det heeelg, ganska så efterlängtat :D Men vet inte alls vad jag ska göra, suger rättså hårt att inte ha några pengar.. Kanske blir lugnt i helgen då, så kanske jag blir frisk nångång! (y)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0