every little thing..

Elprovet gick väl ganska bra, tro det eller ej! fast kan bero på att jag fick massa hjälp. men ändååeee (: Torsdag o fredag var jag bara hemma o på stan typ. Rätt skönt ändå.. Ute o åkte lite bil oxå. Lördagen vart det först stan o fix, sen vid 7 drog jag till vänge, eller hem till simon&therese, men pjulle david och lollo.
Satt där o drack lite innan vi började gå på järnvägsspåret (!) till ålands bygdegård. Kom fram dit o det var lite röjj :D Lyckad kväll för mig faktiskt, träffade folk man inte träffat på ett tag o så. :) Sen drog alla dissare o lämna mig kvar, så hade jag missat bussen oxå. (som vanligt för min del då) så då började jag & två random killar traska mot stan. Dom trodde det var as-kort, men jag visste hur långt det var så jag var rätt tagg på o lägga mig på järnvägsspåret haha.
Men sen blev vi iaf hämtade av charlie, mkt snällt (:! Så vi skjutsade dom till stan, o sen drog vi till vänge där det inte hände mkt alls, så jag somnade ganska så snabbt haha. På söndagen skjutsa dom hem mig och jag soooov hela dagen typ! helt sjukt.. Mådde så dåligt. Och imorse var det fan nära-döden-upplevelse :o Värsta bakfyllan ever. Har mått så otroligt dåligt idag, + att jag är förkyld också.. Ville bara gå och skjuta mig själv, men var hela dagen i skolan iaf. blev inte så mycket lektioner för min del men ändå ^^,
Imorn blire nog skola igen, har ju ändå bara en lektion..
Längtar redan till helg! så sjuukt drygt med skola haha. nu ska jag kila vidare , puss!

Kommentarer
Postat av: lollo

haha vaddå dissare? du ville ju inte med ju :p.

2009-03-24 @ 13:04:44
Postat av: Hanna

haha saruuuuu?!

2009-03-24 @ 16:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0