bruuushan

Nu har hela lovet svishat förbi ;o bah sådär liksom.
Stumt me tungt
Har inte hunnit me & umgåtts me dom jag hade tänkt, men men..

Förra fredagen satt vi hemma hos simon några stycken å drack och coolhängde. Mysipys. Lördagen var jag hemma heela långa dagen, det var inte kul alls :(. Söndagen åkte jag på skepptunasprinten med morfar, sen åkte jag och ida till lollo och hade myskväll :)<3 Åkte hem sen på måndagen.. chilla bara, sen kom johanna&lollo till stan o vi skulle dra på fest men det sket sig så vi bara rusa runt i nyby halva kvällen ahah. På tisdagen åkte lollo hem och fixade lite, sen kom hon in till stan igen, så käka vi kebab o tjocka oss, sen susa vi vidare till alunda och satt och drack med david&simon. trejvlans. Drog hem dagen efter, typ helt sega.. Jag åkte hem och chilla grillen. Drog ner på stan och träffa johanna senare, åkte hem till henne o stekte. satt och drack lite och så. hände inte så mycket :P  susade hem på torsdagen, rätt sliten. Gjorde ingenting, var ute o åkte bil hela kvällen. Åkte hem och sov sen (a) efterlängtat. På fredagen glittra ja ner på stan och träffa lollo, gled runt lite. Sen åkte vi hem till henne, käka och så bara.. Sen var vi ute och sladda 740 en stund, och sen drog vi hem och däcka :D. Lördagen var chill , satt och spela ctr, men kvinnan är dum, hon bara fuskar! Fixa oss sen på kvällen, drog in till stan o susa till sävja för ida hade party. Men det var inget vidare drag där inte :P. och sen drog dom flesta för dom hade ingen dricka, så där satt vi. Men sen gick vi o mötte nåra så vart vi råtaggade! (jag&lollo iallafall. haha) Sen tog vi bussen hem, och jag kom väl hem runt 3. Och imorse var jag tvungen o hoppa upp ur sängen kvart i 9. Det var lagom kul. Blev hämtad halv 10. gled runt lite i stan, sen drog vi ut till vendel o kolla på bergsbysprinten. Men det snöade typ snöbomber och det var riktigt kallt, så vi drog efter andra åket :P. Sen åkte vi och hälsa på jens en snabbis ^^ & efter det åkte jag hem och sooov! typ skönt? och nu har jag käkat lite, och ska snart sova :D

Inte kul att det är skola imorgon. och ett riktigt minus är att det är kärnämnen också..

Och förlåt.. men var tvungen och skriva av mig. haha
pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0