hey little girl on your way to prom

Den här veckan har väl dugit.. Jobbigt bara, vi har börjat med el nu. Fett drygt ju!
Onsdags så vare skola. Vi hade kärnämnen och det gick inte så bra.
Gymma med lollo efter ^^
Sen gick jag ner o umgicks lite med johanna lite på stan.
Åkte hem vid 6, duscha o så. Sen kom robert.
Kollade på tomten är far till alla barnen :D
Torsdags så började vi med elen på fordon, sjukt jobbigt.
Hade prov också. Det gick verkligen inte bra! Usch :(
Åkte hem nån timme, sen hämta kajsa mig, så åkte vi hem till henne en stund.
Gick ner på stan och mötte lollo. Sen åkte vi till fyrishov o sola ;P eller JAG sola, lollo banga haha (:
Sen åkte jag bara hem och sov.
Och idag hare bara varit skuuuuuula.
Ska nog inte göra nånting, bara vara hemma. Det är rätt skönt ändå =)

Ska checka lite på tävää nu.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0