don't you know

Tjaaa
Idag var jag hemma från skolan, é ju sjuk :(
Fast börjar väl bli frisk. (y)
Låg o kolla på tomten är far till alla barnen idag ;D

Helgen har vart heelt okej.
Fredags efter skolan drog vi hem till Robert och chilla järnet :)<3
Hyrde sämsta filmen o kolla på lets dance. haha
Lördagen åkte jag hem, köpte ny jacka. Gick hem till pappa och stekte.
Gick hem och duscha, sen till pappa igen & åt med han och ingalill.
När dom åkte på bio följde jag med ner på stan och mötte lollo,
sen åkte vi tillbaks till mig, och kollade på film typ :P <3
Söndagen vakna vi av hennes päron som skulle hämta henne.
Sen när hon var gone, så städa jag lite åt pappa haha.
Sen kom han hem, jag drog hem och duscha, sen åkte vi till täby och hämtade niklas.
Vid 6 nånting kom jag hem, sen ungefär vid 7 kom Robert.
Vi kollade på beck och hade mys.

Imorn äre fordon som gäller.
På onsdag blir till och gymma med lollo efter skolan, och sen träffa efterlängtade johanna. <3

Alltså.. GE MIG SOMMAR! Det här är ju totalt värdelöst, bara kallt å äckligt. Vill ha sommar och sol och grönan :D!


Nu ska jag kolla lite på teve, och försöka sova lite sen :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0