baby it's alright

För det första kan jag säga att jag har tröttnat på skolhelvetet! Men får lov & kämpa på iaf, gick inte så bra den här veckan..
Måndags var jag hemma.. Tisdags var jag i skolan, men hade ju bara en lektion så ^^, Onsdags hade vi fordon så då var jag ju i skolan. Fick sluta runt 1. Kommer inte ihåg vad jag gjorde...tror jag var med patrik o åkte runt o försökte hitta nån ny telefon till honom för den andra pajja haha. Igår så var jag oxå i skolan, fast skippa svenskan. den är dum. Men däremot på idrotten så var vi på perrys gym, det var inte kul alls. haha. och har trääningsvärk nu. ejjj latch. När jag kom hem var jag jätteduktig o städa o så ;D haha. Sen åkte jag till vänge o coolhängde. Kilade hem sen runt 12. Och imorse var jag lite tpl, så det blidde ingen skola för mig idag heller. Åkte ner på stan en snabbis o köpte busskort o så. Och nu är jag hemma igen :)

Riktigt skönt att det är helg! + att vi fick pengar idag :D

pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0