yoo bro'

Riktigt chill i skolan har det varit, gick i onsdags och torsdags. Gjorde inge speciellt, gled runt ba ;) Fredags var vi också lediga, najjjjjs (y)   Åkte ner på stan och hängde med david, therése kom o joina oss efter skolan :) sen träffa vi bobbo & pjulle, så vi satt på bryggan o coolhängde. Sen kom dennis oxå en stund. Sen drog alla hem, jag åkte hem och duschade och fixa mig, sen skjutsa pappa till järlåsa. Så käkade jag dennis o david. Sen kom therése, simon och lollo :)
Vi gjorde ingenting haha, satt o kolla på teve typ. Sen tog vi bussen hem, värt! ;D haha..

Igår sov jag typ halva dan :P Gick upp runt tre eller nått.. Sen åkte jag ner på stan vid sju typ, träffade hartman. Träffa lite av hennes kompisar. Fast dom drog sen, så vi chilla runt lite o träffa folk o sådär.
Sen satt vi på max typ hela våra liv. såå värt! träffa massa folk, sen drog jag hem vid 11-12. Tråkade typ sönder, gick ut o fick en cigg, sen la jag mig i sängen o kollade på göta kanal 2! :D
& idaaag ska jag bara dö. För imorgon är det skola igen -.- inte okej.



Vad är det för fel på alla killar? kan dom inte bara låta en vara ifred om det ändå bara failar. förståår dom verkligen inte! usch.

Nu ska jag lägga mig i sängen o kolla på film, seeya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0