sweeter than candy

Nu är det söndag igen då! Hela veckan har vart chill. Gått rätt bra i skolan o så :) Har inte gjort något speciellt typ.. Gick iaf cpdåligt för mig o ida.. som vanligt! :P
Helgen har vart trååk! Fredags var jag helt ensam o deppade sönder, haha usch.   Igår drog jag ner o träffa therese på stan, sen drog vi hem hit på kvällen.. Satt och bara chilla, sen kom david senare oxå. Vi kolla på film och spåra! haha :D
Sen drog dom hem idag och jag har inte gjort nån nytta alls. Ska väl gå och duscha o grejja snart, sen ska jag sova tidigt :D får se hur de går..
Kärnämnen nu i två dagar, fordon på onsdag och jag ska RÅPLUGGA. har omprov på ett asstort prov.. inte okej!
Efter skolan åker vi hem hit och chillar grillen! Sen på torsdag blire taaaagggggggggg!
Ska upp tidigt o börja klunka, ner på stan vid 12 en snabbis, kolla läger bah ;D Sen ska vi köpa mat o dra hem hit o käka, o sen ska vi hitta fest (:    det blir fett nice!  får se hur det slutar bara haha =)
Och jag vill ha mina pengar nu! suger pung att vi får dom på sista :(

ååh vad jag känner mig så less på allt folk! haha, alla é helt lost .

ciiiaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0