onsdag!

Helgen och veckan har väl varit helt ok.
Mamma tyckte jag skulle vara hemma och bli frisk i helgen så jag bara var hemma och sov. Eller i lördags vare fest men det var lugnt så.. Men såklart så vaknade jag upp på måndagen och var ännu sjukare -.- ruulit? nej! Så den dagen var jag hemma. Igår så hade vi ju bara en lektion.. innnnte värt. Var hos kajsa en stund och åkte runt lite.   Och idag hade vi fordon, najjjjs! Fick tårta o så också.   Sen drog hem till pappa, hämta dricka. Sen gick jag hem o åt pannkakor. haha. och har inte gjort ett endaste dugg idag, skönt ändå :)    Imorgon har jag bara utvecklingssamtal, så det blir en sväng på stan o köpa kläder. och på fredag börjar jag halv 9 - slutar tjugo över 10. värt? nej!  haha. Så väntar på david, sen drar ner på stan och möter lollo, och sen åker till järlåsa o partajar =) najjjs.

Måste bara säga vad jag åt till frukost imorse. yoghurt och jordgubbar (a) det var gott. Vårkänslor, yao bror! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0