måndaag

och det är lov!  hur nice som helst :)   och helgen har också varit bra! Åkte ju till järlåsa i torsdags så jag och lollo hade massa mys o sådär. fredagen åkte vi hem o fixa, städade, lagade mat och fixade oss. sen blev det riktigt lyckat, fast det blev lite spårat senare. tessans bankkort blev snott, o mitt busskort, och lite pengar o min hårtork! haha vem fan tar en hårtork? Men jag hade iaf askalas :) <3
Lördagen åkte jag hem fast jag inte hade tänkt de.. Så pappa kom o hämta så åkte jag hem o fixa mig. Mötte therese så åkte vi till vänge på fest. Oxå kul, fast jag var ju så äckligt trött. haha :) mys<3 
Sov 4 timmar på hela helgen , innttte kul.  :P
Söndagen åkte vi hem runt 1-2, så fort jag kom hem sov jag. Sova nästan hela dagen, sen kom niklas och sandra med pizza så gick upp o åt, sen somna jag igen. skojja inte va skönt de va! :)
Idag har jag bara chillat, kom precis ur duschen nu så ska jag städa :D imorgon har jag lust och bara chilla på stan, får se om nån är på (;
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0