I'm not gonna write you a lovesong

Sista dagen på lovet idag då. Fast går bara onsdag och torsdag och lediga på fredag :)
Förra veckan var det mest chill på stan och så.. Festade upp mina sista pengar på torsdagen. Var med therese och några i fredags, åt påskmat i lördags o bara tog det lugnt hemma. Söndags och igår var jag i storvreta o hängde med peppe & therése =)
Idag har jag suttit o solen o chillat grillen. Ska nog inte göra nått alls, men men..

och'eee.. jag dör av pengabrist! kommer inte ha pengar förens sista april, känns inte sådär jättekul. Kanske kan få studiebidraget en dag innan så jag hinner köpa allt, så slipper jag hetsa på valborg :P
Måste tigga lite pengar så jag kan köpa
  • vår-jacka
  • skor
  • väska
  • busskort ( för det blev snott -.-)
Mamma kom o sa idag att hon kunde fixa sommarjobb, skulle få 90 kronor i timmen eller nått sånt. För hennes kompis dotter hade börjat jobba där. och man kan jobba på helger o så också om det går bra. Lät ju asbra tyckte jag, men sen frågade jag vart det var. Max, o steka hamburgare. Alltsåå.. vill verkligen inte jobba på nått sånt ställe, men måste tänka lite på det, för man måste ju ha pengar. Det visar sig hur det blir :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0